KAWA I CIASTKO – WERSJA FIT

KAWA I CIASTKO – WERSJA FIT

Zdrowe przekąski do kawy idealnie nadają się na drugie śniadanie. Są pożywne, dodają energii oraz poprawiają humor. Jeśli nie macie pomysłu, co moglibyście zjeść zamiast ulubionych ciastek, koniecznie przeczytajcie ten artykuł!

Baton mocy

To nasza ulubiona z wszystkich propozycji – zdrowy, sycący i pyszny. Zawiera wiele witamin, ale jego najlepszą właściwością jest to, że poczujemy się po nim pełni i nasyceni. Przepis jest bardzo prosty – sprawdź koniecznie!

Banan

Ciekawostką jest fakt, że banany zawierają tryptofan – podczas jego rozkładu w naszym organizmie wydziela się serotonina, odpowiedzialna za dobre samopoczucie. Dlatego jeśli połączycie ulubioną kawę z bananem, taki zestaw gwarantuje, że uśmiech długo nie zejdzie z waszej twarzy. Ponadto skrobia zawarta w owocu sprawia, że długo czujemy się najedzeni.

Łyżka orzechów ziemnych i łyżka suszonej żurawiny

Taki zestaw to porządna dawka białka, dodatkowo słodko-kwaśna żurawina sprzyja utracie wagi, ma wiele witamin i minerałów (między innymi witaminy C, B1, B2, sole mineralne i wapń), więc nie tylko świetnie smakuje, ale ma też zbawienny wpływ na nasz organizm.

Gorzka czekolada

Jeśli naprawdę trudno Wam przestać podjadać słodycze, na początek polecamy zjedzenie kilku kostek gorzkiej czekolady. Ale naprawdę tylko kilku… Czekolada jest dobra na nadciśnienie, brak energii, poprawia pamięć i koncentrację. Z kawą tworzy bajeczne połączenie, więc sprawdźcie koniecznie!

 

 

Drugie śniadanie jest często niedocenianym lub pomijanym elementem codziennej diety, chociaż jego spożywanie przynosi same korzyści. Pamiętajcie, że dieta powinna być urozmaicona, więc spróbujcie codziennie zjeść coś innego z naszej listy i sami zdecydujcie, po czym czujecie się najlepiej. Krótka przerwa na drugie śniadanie sprawi, że z nową energią usiądziecie do zadania, a kawa dodana do posiłku zwiększy koncentrację i poprawi humor.

Kawa wir mleka
Ołówek
KZM @ Google+
Woseba
YouTube